zaterdag 4 januari 2014

Kwijlslabjes


Ons mannetje kan als de beste kwijlen. Zo erg dat ik hem maar blijf verkleden. Daarom heb ik voor meneer een paar kwijlslabjes gemaakt. Onder mijn pinterest button, zie je onder het kopje SEW een aantal patroontjes staan. Bij deze heb ik met flockfolie een motortje er op gemaakt. Flockfolie kun je kopen bij MaMarieke, ook voor de snaps (drukknoopjes) kun je daar terecht. De kwijlslabjes zijn gemaakt van tricot, je kunt b.v. ook een oud shirt verknippen als je niks hebt liggen.
En hier nog een aantal met een dino-randje ^_^

11 opmerkingen:

Anoniem zei

owwww die met dat dino randje ♥ je manneke zit er op en toppie bij

Tutti haakt en zo zei

super leuk! Hij kan voorlopig vooruit!

jellinacreations zei

Superhip!
Die zou ik zo mijn kind omdoen als sjaaltje.
'mijn kind' van 11 kijkt me nu heel bedenkelijk aan...Maar ik bedoel natuurlijk toen tie nog klein was :) Ik vind het een heel origineel ideetje zo.
Complimenten

Neeltje zei

Wat een idee is dit. De mijne is net door de kwijlperiode heen. Maar als ik dit had gezien, was ik direct aan het naaien geslagen.

Neeltje

Marian zei

Wat leuk...da's weer eens wat anders dan de theedoek die onze zoon vroeger omgebonden kreeg omdat hij anders helemaal nat was van het kwijlen... .

Angélique zei

Wat een goed idee! Ze zullen nog heel stoer staan ook :-)

Corina zei

Wat een leuk idee, ze zien er echt leuk uit!

Hobbyrita zei

Knap gemaakt hoor! Een goed idee om misschien ook al te maken voor de baby op komst bij mijn zoon.
Grtjes, rita.

Unknown zei

Wat een stoere slabjes! heel leuk. Ik maak veel maar dat kan ik niet... Groetjes Lisanne

www.draadenpraat.blogspot.com

Linda zei

Die zijn echt superleuk!!

anita Hierck zei

Wat maak je leuke en mooie dingen.
Ik doe het je niet na .
Geweldig knap.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...